Thursday, July 9, 2009

satu hari yg best...

8th june 2009 ...d day bfore my birthday


Thnx to my awesome frens...hehhe dpt mandi sungai!(ade org ckp aku mcm bdak sumbu n mandi mcm saitan)pedulik kn org itu..i reli had a great day!puas gle mandi.mlm tu plak ade teater "spe tkut dgn farabi?" n kak nani kte berlakon.hahha best2 menarek!


Pastu g lpak dgn sokat n sapik.mkn kt simpang kiri.huhu ok je berborak2.tbe2 ade satu bende mengundang kpd ketidak sedapan d hatiku..huhu "knpe la malaun ni blay ade kt cni?!"


Arghhh!! Der goes my day...ruined by some grup of people.aku pn xtau la nme xsdap sgt tgk.kdg2 kte ade those vibes yg rs org bersengkokol mengata dan mengutuk kte so truslah aku xsenang...


Mlm tu..aku blek blik.ingt nk g blik membe2(umi ke hana ke nani ke)tp ntah x terpegi plak..so aku layan kn dri dok blik sorg2 d mlm birthday aku..bpak loser..terasa ckt.huhu


So..tanggal 9 haribulan 6 2009..msuk hari br n aku genap 22 thun.aku mendapat msg pertama drpd sapik atau sokat xingt da..kmudian dr kwn2 lain menyusul.mlm tu aku rs lonely gle.yelah mlm bday aku rs ptut nye happy kot tp sentiasa moody.dgn sorg nye plak.adoi laa...sedey gile!


zain msg wish bday.tbe2 zain bgtau "lme la xlepak..hahah awek sll bz skg..bley x ckp org rndu sma lu awek".hahah dgn gangguan emosi yg x bpe nk stabil time tu..ait mata aku mendurum berderai2.hahahah!ciwek!den ncik wan malik tepon.aku xdpt thn emosi aku nangis cm org gile smpai nek heran mamat tu.hahah sori wan..u cn b d shoulder 4 me to cry on kn?die pn layan jela..tp xbest nye esok die suh aku tman ikut meeting dgn someone.aku da janji n mse aku agree tu aku x tpk tu harijadi aku.dem!

Mlm tu ive cried like i neva did before.crybaby me..huhu but i felt a lot better afterwards untill i fall asleep...

Iwoke up early.usually on my birthday, aku akn naik bas utk dptkn tket yg tertera 9 JUNE.for my satisfaction n i jz love doing it.xtau npe?heh tp malangnye..hr tu ncik wan malik da ingatkn aku awal2 aku kna tman die pg appoinment.owhhh malassss nye!!!siap set kn dresscode.aku d suruh memakai bj kurung.emosi aku msih terganggu n for those who knew me well, aku agk rebellious.da la aku tgh moody,bday aku kna tman org buat keje, aku d sruh pula memakai pkaian yg aku tgh xde mood nk pakai.aku memberontak dgn berkata skati aku la nk pki ape atau aku xpegi.hahah threat tbe2.wan pn bersetuju...

Nk d jadikan crita...

tbe2 org tu lambat(ptut nye jmpe kat pavi xsalah)tp xjd dan akhirnye wan mngajak aku pg karok.dlm hati aku sumpah seranah sme ade xtau la.huhu tp aku ikutkn aje..sesampai d sna....aku msuk blik.........

aku nmpk familiar faces...eh?eh?aiman...abe...din...dan wani...eh?eh?aku slah msuk blik ke ni?tbe2 berkumandang lgu happy birthday.


YA ALLAH!!Tuhan je tau btapa terharu nye hati aku d saat itu!!huhuhu thnx to wan malik!!aiman abe din dan wani!!hati aku berbunga setiap kali teriingat.siap ade kek banana choc(pisang?) yg sgt best...



Aku reda dgn nma ku yg tertera d ats kek ini huhu


Manusia2 yg mencairkan hatiku huhu

Aku bergaya manje bersama Aiman


Terharu gilerr!!!!hahahah aku dpt tau rakan2 yg lain pn berkomplot memberi kejutan hr tu.nani..umi..hana dan kim.diorg dtg lmbat ckt due to some technical problem..(mamat keta sewa yg buat hal)huhu tp korg dtg jgk n aku sgt2 menghargai kowang2!!!!heheee~

Still...ade jgk la watak2 picisan yg tetap memberi titik hitam pd hr itu.ktorg2 yg happy ini trus meraikan kegembiraan huhu (aku xphm phrase ni tp lantak la)

Mlm ni tu ktorg smbung lepak kat NZ n layan shisha smpai lebam huhu..aku dpt birthday gift yg best!! milah hadir dlm hdup ku..thnx to wan malik lagi..hahha milah mau abg benny pula laa~hakhak

Sempat berkarok jamban while waiting for me in d real karaoke room



Yeahh duta2 pelangi
Pape pn ol u peeps really made my day. I love u guys soo much!!Hopefully time of enjoyment always b a part of us truout dis life n we can cope wit wat eva sorrowness dat may come in the future~~

1 comments:

izwanmalik said...

pergh....ingat lagi ko?ni musti tiba2 klmj tulis pasal bende nih..hahahaha~

Post a Comment