Thursday, April 22, 2010

nenek gua yg klaka

last few days aku tido rmh nnk aku kt kg br. ade incident yg aku rs nnk aku bley jd seorg comedian yg sarcastic. huhuhuu.... pg2 d rumah nnk aku, mst ade sajian ns goreng. satu pg ni aku mkn jela ns goreng seperti biasa. bosan ckt coz xde lauk lain aku rs... tbe2 da hbs mkn mse aku tgh basuh pinggan nnk tegor,

"hai nape awk xmkn nasik dgn ayam tu??"

aku lg hairan cz xtau plak ade lauk ayam. so aku tanye,

"lah ade ayam ke??xtau plak!"

nilah saat nnk aku blas dgn gurauan beliau yg bersahaja sambil berjalan menuju ke periuk yg mengandungi ayam tersebut...

"haah ayam ni mmg akan ckp 'hai biha!!sy ayam kt dlm periuk ni!!mari la mkn sy!!!'"

aku xtau nk bls ape nk respon ape.mmg aku rs klaka la cz tgk nnk aku yg sentiasa serius tbe2 perli baek punye mcm tu.huh!baek nek!lenkali biha geledah sme periuk tgk ade mknnn ape supaya lauk2 itu tdak menjerit2 memanggil daku dgn hampa.

0 comments:

Post a Comment